Veelgestelde vragen


Veel gestelde vragen.

HOE WEET IK DAT MIJN ORDER GOED BIJ JULLIE IS BINNEN GEKOMEN?
Zodra je order bij ons binnenkomt krijg je een email bevestiging, hierin staat je order nummer en de details van je aankoop.
WANNEER WORDT MIJN ORDER VERZONDEN?

De levertijd is per product verschillend, dit is afhankelijk van de locatie waarvan wij het moeten versturen. 

We hebben verschillende magazijnen en directe leveranciers waar we mee werken, we proberen zendingen binnen 1 tot 5 werkdagen te verzenden.

Na het verzenden van de bestelling kan de bezorging 1 tot 20 werkdagen in beslag nemen, de termijn hiervan is afhankelijk vanuit welk magazijn de zending afkomstig is. Meer informatie hierover krijg je per e-mail nadat de bestelling is verzonden.

IK WIL MIJN BESTELLING GRAAG OPHALEN, KAN DAT?

Voorheen was het altijd mogelijk om jouw bestelling op te halen op ons kantoor in Apeldoorn. Dit is helaas niet meer mogelijk, dit omdat we met meerdere magazijnen werken, verder is verzending bij ons nu altijd gratis! Dus hoef je de deur niet meer uit voor jouw bestelling.

WAAROM HEBBEN JULLIE GEEN TELEFONISCHE KLANTENSERVICE?

Om een telefonische klantenservice te hebben moeten we vast personeel hebben, een kantoor, telefoons en vaste tijden klaarzitten. Zonder al deze vaste kosten kunnen we scherpere prijzen hanteren, en onze klantenservice via e-mail en facebook messenger kunnen jou net zo goed en snel helpen!

MIJN ORDER IS GISTER VERZONDEN, MAAR IK HEB NOG NIETS ONTVANGEN!
Niet iedere bestelling komt de volgende dag aan, wij werken met verschillende magazijnen en de bezorging kan tot wel 10 werkdagen duren bij sommige zendingen. Wij willen je vragen om nog even af te wachten voordat je contact met ons opneemt.

Na verzending van jouw pakketje krijg je een verwachte levertijd bij deze zending te zien, wanneer deze datum is verstreken en je hebt jouw pakket nog niet ontvangen neem dan gerust contact met ons op.
WAT ZIJN DE BETALINGSMOGELIJKHEDEN?

Momenteel accepteren we iDeal, Bancontact en de meeste Credit Kaarten (MasterCard, Visa, American Express) betalingen.


KAN IK EEN PRODUCT RUILEN?

Wij hebben altijd een passende oplossing voor je. Neem contact op via het contactformulier en we helpen je graag verder.

HOE KAN IK HET BEZORGADRES AANPASSEN?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan binnen 24uur contacntmet ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

KAN IK MIJN ORDER ANNULEREN?

Annuleren van een order is toegestaan binnen 24uur na het plaatsen van je bestelling. Neem contact op via het contactformulier.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Wij onderhandelen hele scherpe prijzen met onze leveranciers, ook hebben we gunstige prijzen afgesproken met PostNL, DHL, Fedex en DPD. Dus jouw pakketje sturen wij altijd gratis op naar Nederland en België.

ZIJN MIJN PERSOONSGEGEVENS IN VEILIGE HANDEN?

Alle informatie die je met ons deelt is prive en vertrouwelijk. We zullen dan ook nooit je gegevens delen, uitlenen of verkopen zonder je toestemming.

IK HEB EEN ANDERE VRAAG!

Neem contact met ons op door het contactformulier in te vullen.